EMA 2008


Comments
Posted by: anneli

här är vädret rätt ruttet med, är i skåne nu iaf. åker tillbaka i helgen.

vad kuuul! o jag borde komma o hälsa på er båda sen, om jag får råd...

saknar dej pusss

2008-11-06 ★ 19:43:47
URL: http://makaroner.blogg.se/
Posted by: klara

Hej hej Sara.

Mina planer är att åka som au pair till USA septemper 09, men jag har lite frågor skulle bli jätte tacksam om du svarade på dom?

1. vilket bolag åkte du med/ hur är dom?

2. hur är det att vara i USA eftersom åldersgränsen är 21 att gå ut på krogen? ( är nämligen 19 när jag åker)

3. kunde du flytande engelska när du åkte? ( är nämligen inte den bästa på engelska, men förstår bättre ön jag själv kan prata)



sen får du gärna berätta mer, stället du är på, om det är att rekommendera, osv. gärna allt, posetivt och negativt att åka till USA som au pair.

Hoppas du har det bra där borta, Kram!

2008-11-06 ★ 22:04:35
Posted by: SORA

SVAR: Klara! Det hade varit bra om jag fått din email så jag kan svara på allt!

2008-11-07 ★ 00:43:55
URL: http://sorax.blogg.se/
Posted by: Klara

[email protected]



Tacktack :)

2008-11-07 ★ 18:49:15

Comment Here:

Name:
Remember Me?

EMAIL: (Will Not Be Published)

URL/Bloggaddress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0