Ny vecka!


Comments
Posted by: papi

Dagens inlägg kunde publicerats under "Dagens I-landsproblem" XD

Du måste kolla dina "idoler" Johan Glans och Björn Gustavsson på SVT:s hemsida. Ikväll har dom varit värdar på Guldbaggegalan. Ett underbart "ABBA-medley" bland annat.

2009-01-12 ★ 21:46:33
Posted by: Beatrice

sv; Jag stod med längst fram i Dorran men som du sa så var det ju en rejäl bit fram till scenen. Var du på Georgs eller Toms sida eller var du där i mitten? ;)

Ja jag kan tänka mig att NYC var helt annorlunda, fansen var väl annorlunda antar jag?

Skulle egentligen åkt till San Fransisco när dom var där men det var precis när jag började första året på gymnasiet och ville inte "komma efter" dom andra om du förstår? ;)

2009-01-13 ★ 10:30:58
URL: http://www.chevny.devote.se

Comment Here:

Name:
Remember Me?

EMAIL: (Will Not Be Published)

URL/Bloggaddress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0